12:54 уроки бібліотечно-бібліографічної грамотності | |
Одне з найважливіших завдань сучасної школи – навчити учнів учитися,тобто організовувати власну навчальну діяльність,шукати,переробляти і створювати інформацію,володіти прийомами розумової праці та комунікації. Для досягнення цієї мети особливо важливо сформувати в учнів інформаційні вміння:розуміння тексту,володіння логічними прийомами над ним,вільне орієнтування в потоці інформації,уміння працювати з довідково-бібліографічними джерелами. Першим і надзвичайно важливим етапом на шляху формування інформаційних умінь учнів є бібліотечні уроки,під час яких закладаються основи бібліографічної грамотності. Назва бібліотечно – бібліографічного заняття «бібліотечний урок» не означає, що таке заняття завжди й повною мірою має відповідати вимогам традиційного шкільного уроку. Проте застосування та знання бібліотекарем законів дидактики,сучасних навчальних технологій і методик сприятиме досягненню навчальних цілей в опануванні учнями програмового змісту та формуванні необхідних умінь і навичок компетентного читача й успішного учня. Конфуцій казав: «Те,що я чую,я забуваю. Те,що я бачу,я пам’ятаю. Те,що роблю,я розумію». | |
|
Всього коментарів: 0 | |